Mar 10, 2010

Aku Sudah Pindah

Saya tidak sempat menulis panjang mengenai cerita-cerita di bulan Februari. Cerita itu terhenti. Rasanya tidak sesuai lagi untuk mengimbas cerita yang tidak sudah itu. Kini sudah berada di bulan Mac. Cerita baru akan bermula lagi. Semalam saya baru balik dari Kuantan. Besok akan ke Taman Negara. Opps, terlupa .... tidak jadi... kerana urusan-urusan yang tidak dapat dielakkan.

Apa pun kini tulisan semakin pendek. Kerana tiada lagi masa santai. Cuma satu yang ingin dimaklumkan ' Aku sudah pindah'. Bangunan ini saya lalui setiap hari.

15 comments:

kakyang .. said...

pokli dah pindah dok KL ke? ..

Wanita Itu said...

pokli pindah ke mana dan dari mana?

Tirana said...

Pok Li dah pindah tempat kerja ke? Dari Terengganu ke KL?

Pok Li said...

Kakyang
Ya betul tu..

Wanita Itu
Marang ke KL

Tirana
Begitulah putaran hidup pindah randah

sahromnasrudin said...

wah..pok li..naik pangkat jadi JUSA ke??tahniah ye pok li..nnti jgn lupe belanja semua follower kenduri kesyukuran tau...ameennn....

ikan emas said...

Selamat meneruskan perjuangan di tempat baru,suasana baru, kawan baru, klien baru, bahasa baru (???>>).
....harap2 tak jumpa MakLi baru pulak

al-lavendari said...

selamat datang dan mengharungi hiruk pikuk dan kesesakan ibu kota !

Abu Aiman said...

salaam pokli,

tahniah & selamat meneruskan bakti di tempat kije baru...

Pok Li said...

sahromnasrudin
Bukan naik jusa tapi dah naik Lrt setiap hari. Apa pun terima kasih kerana doa itu.

Ikan emas
Mak Li tetap yang itu jugak....

al-lavendri
Dua hari ni hiruk pikuk tu dah jadi biasa.

Abu Aiman
Terima kasih. Keja tetap keja. Kembali dah ke di Kuantan

nohas said...

Selamat datang ke kota metrofulus..

Senang balik kampung, dah dekat..

sharamli said...

mulakan dengan cerita baru..

tunbegia said...

haku dari kl ke miri pulakkk,

mebi next time kita ngeteh bawah klcc tewww,

salamm,

Pok Li said...

nohas

Tidak jugak mudah untuk untuk balik kampung. Dari jadual kerja nampaknya macam tipis. he he he. Fulus memang dah kering dah...

sharamli
Ya sudah bermula

tunbegia
jauh toh. Bandar minyak.

F A R Y N said...

selamat datang ke KL!
weehuuuu...

cinta said...

wellcome back to KL Pok Li. boleh la mengeteh sama. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails