Jan 20, 2010

Aku Ingin Rehat

Tanpa ucapan selamat tahun baru, saya akhirnya muncul di penghujung bulan Januari 2010. Dari hari ke hari saya ingin menulis. Tapi ruang itu sudah semakin kecil. Ketika ini apa yang boleh saya katakan ......saya cuma ingin BEREHAT. Harap-harap saya tetap ada tenaga semula selepas berehat panjang. Ini lah entri saya yang pertama di tahun 2010 ini. Yahoooooooo......

17 comments:

ikan emas said...

Kawe dah rindu bangat ni....

sahromnasrudin said...

tq add sy, pokli..semoga pok li berehat dgn tenang yerk..

Tirana said...

yahoooo...saya pun ingin berehat. Dah lima hari blog saya terbiar sepi..hehehe

~0~ said...

comey kucing tue

F A R Y N said...

welcome back pokli ;)
ingatkan merajuk tidak mahu berblog..

nohas said...

Amboi tenangnya kucing itu berehat atas laptop..

Selamat Berehat..

Pok Li said...

ikan emas
Rindu juga untuk berblog

sahromnasrudin
terima kasih juga kerana add saya terdahulu. Insya Allah akan mula kembali Februari

Tirana
Rasa lega kan. Tapi kalau lama sangat dah berat nak mula :).

~O~
kucing pinjam he he he.

Faryn
Terima kasih. Saya minat menulis. Tapi sejak akhir-akhir ni sibuk semacam lak.

nohas
Saya sedang membayangkan boleh ke saya sesantai anak kucing tu.

fahana_ann said...

hehehe..klako la pok li..hehehe

al-lavendari said...

"Bermula Di Kaki Lima Berakhir Di Kaki Langit"

lama tak muncul2. ingatkan dah naik ke langit jumpa Ayah Pin. Bila muncul dah nak rehat pulak ! nak ke mana cadangnya ?

Abu Aiman said...

tertunggu-tunggu jugak posting pok li...

Take a break, and start fresh. Selamat berehat.

Pok Li said...

fahana ann
Sesekali kot...

Al-Lavendari
Tak ada kemana-mana tuan, cuma fikir bila saya akan sampai ke kaki langit tu.

Abu Aiman

Terima kasih. Jawab komen ini pun dah kira saya hampir mula aktif semula he he he.

HABIHA69 said...

hu..hu..hu..pokli rehat tu satu keperluan, tpi bila lama sangat rehat nak mula balik....seksa..seksa..cam saya lar...

kakyang .. said...

slmat berehat pokli.

Pok Li said...

Habiha69
Selamat kembali semula berblog. Ambe nak rehat kejap. Letih sangat dahh.

Kakyang
Seronok rupanya berehat ini tak penat nak mikir dan menulis. :)

tunbegia said...

rehat lah,

salamm,

akuduniaku said...

selamat kembali, jangan paksa diri k! =)

sila jaga kesihatan juga! =)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails