Apr 1, 2009

Rokok dan Surah Yassin

video

Lucu tapi dalam maknanya tu...

(Turn on the speaker)

15 comments:

AMMOSHAM said...

salam boss,
biso benar maknanya ni. ini video klip indonesia ke? nape artis2 indonesia kreatif2.

saya terkejut dengar pemuzik2 indonesia yang popular sekarang ni kat malaysia yang idola mereka kumpulamn search, wings dan juga exist(untukmu ibu).

hebatnya kita ni dulu...

Anuar Manshor said...

Eh menariklah iklan ini. Patut ditayangkan di TV Malaysia!

mongkut-sert said...

Menarik dan kreatif!

nazirul mubin said...

slm...mcm2...tp di malysia sudh lama rokok itu di haram kan...tp masih lg yang sambil lewa...sush sy sbgi penguakuasa rokk ni..nk memahmkan..
tq video ni menarik..nnti bleh jd modal dlm cermh sy..hehe

Tirana said...

patut mau buat macam ni setiap kali nampak orang merokok...hehehe

CIVIC Power said...

Owh tidakk!

akuduniaku said...

salam Pok Li

aduh..tekena la plak..

ha3x

da sampai masa rasanya..hurm..
tq Pok Li

qdetactive said...

aduh...baru saya terfikir untuk jadikan entry untuk akan datang. huhuhu. nampaknya saya kalah dengan Pok Li. hahaha...

Pok Li said...

Ammosham
Memang mereka kreatif. Ada perniagaan mereka yang kita pun tak terfikir. Begitu juga bangsa kita ada kelebihan yang mungkin boleh digilap. Penyanyi mereka pun pernah menjadi kegilaan kita juga dulu, Broery Marantika, Lilis Suryani,Titiek Puspa, D,llyold dll.

Saudara Anuar Mansor
Malangnya TV kita sudah mengharamkan iklan rokok.

Nazirul Mubin
Tentu ceramahnya hebat kannnn.

Tirana
Ha, ha, ha.

Civic Power
Hmmm :)

Aiman
Hisap juga ke ?.

qdectative
Tak apa buat saja.. :)

razor said...

hmmm

shida said...

Alangkah seronoknya hidup dlm masyarakat prihatin mcm tu..

en_me said...

"yaasin.. walquranilhakim.." lawak tapi membawa kesannn.. ghiteww

.fatin nabila. said...

haha.`
sangat la seronok dgn iklan nih.
kenapa malaysia xtayang iklan ni.
sonok, sonok!
nk try uat cmtu la kt org smoking. hehe`

Razali Razman said...

Salam Pok Li,

Lama tak singgah..sibuk sangat...tapi iklan ni memang tepat...salah satu sebab saya sibuk ialah menjaga seorang ahli keluarga yang kini sakit akibat perbuatan seperti 'hero' tersebut. Sayang semuanya mungkin sudah terlambat sekarang.

Pok Li said...

Razor
Hmmm. Lama dah tak nampak, kl lagi ke?

shida
Kalau terlampau prihatin kita pun jadi lemas jugak. Tetapi satu nasihat yang baik.

en-me
Ghietew le

Saudara Razali
Saya juga sedang sibuk sekarang. Tak sempat dah nak menulis sekerap dahulu. Jarang juga untuk memjawab secepat mungkin. Masa, masa.... . Ranking pun dah turun 0 balik :0.

Fatin nabila
Sanggup ke :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails